Josep Izquierdo i Xavier Gros durant l'acte de signatura del conveni. Foto: Pere Fontanals
Després que la Funerària Mémora Fontal de Manresa hagués signat aquestes darreres setmanes amb l'Associació Caminant Plegats en el Dol i amb l'associació per a la salut mental Dolcevita els convenis de cessió del seu nou espai polivalent per a les seves activitats, aquest dijous ha arribat el torn de la Fundació Rosa Oriol. L'acte, que ha servit també per inaugurar oficialment la sala, ha comptat amb la presència entre el públic d'una seixantena de persones entre voluntaris de la fundació i representants d'associacions de veïns i d'entitats de caire social a qui, en paraules del coordinador de la zona mediterrània de Mémora, Xavier Poch, "està oberta la sala per a dur-hi les activitats que ajudin en la seva tasca quotidiana". L'espai possibilitarà a la Fundació Rosa Oriol desenvolupar un programa formatiu per als seus voluntaris i per a persones amb difícil accés al mercat laboral.
Josep Izquierdo, gerent de Mémora Fontal Manresa, i Xavier Gros, patró de la Fundació Rosa Oriol, han signat el conveni en un acte que ha tingut els parlaments de Xavier Poch i Sor Lucía Caram, i que ha finalitzat amb la interpretació de diverses peces a càrrec de la soprano Vanessa Villanueva acompanyada en el piano per Abraham Espinosa.
La soprano Vanessa Villanueva i el pianista Abraham Espinosa han interpretat diverses peces. Foto: Pere Fontanals
Fundació Rosa Oriol i Fontal signen per l'espai polivalent
Societat
La fundació emprarà principalment l'espai Mémora per la seva activitat formativa
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
04 d’agost de 2011 a
les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
