Divendres passat, 21 persones grans del programa d'esports per a la gent gran Pas a pas fent salut, que cada divendres surten a caminar fent Marxa Nòrdica per l'Anella Verda de Manresa, van canviat d'escenari i van anar a Tuixent a fer raquetes de neu. La proposta va ser tot un èxit i van gaudir d'un circuit de 6 km envoltats d'uns paratges nevats.
Pas a pas fent salut és una iniciativa de la regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Manresa que pretén millorar la qualitat de vida de les persones sedentàries i/o amb risc de patir problemes cardiovasculars o altres malalties, introduint les persones participants en la pràctica del caminar com a forma natural de fer exercici físic i fomentar-ne la pràctica regular.
Les caminades de marxa nòrdica es realitzen en grup, guiades per un monitor/a i tenen una durada aproximada de dues hores, amb un recorregut total d'entre 4 i 10 km. Per als usuaris que no disposin de pals, l'Ajuntament en té a disposició en préstec, fins a esgotar existències.
Els usuaris del Pas a pas fent salut podran participar també a les passejades d'intercanvi a altres municipis, en el marc del cicle de passejades A cent cap als cent de la Diputació de Barcelona .
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de març de 2019 a les 13:16
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà