Els mossos de la comissaria de Manresa van detenir dijous un home de 45 anys i veí de Manresa, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i un delicte de danys.
El passat dia 13 de novembre, pels volts de la una de la nit, tres treballadors estaven posant les llums de Nadal a la zona del carrer del Born de Manresa. Un grup de cinc persones se'ls van acostar i els van començar a increpar i a trencar el material que portaven.
Tot seguit un d'ells va empentar i colpejar al pit a un dels treballadors, i d'una estrebada li va sostreure el telèfon mòbil. Seguidament l'agressor i els seus companys van fugir ràpidament del lloc.
El mateix dia dels fets, pels volts de les 9 del matí, els mossos van localitzar i detenir el presumpte autor del robatori violent.
El detingut va passar dijous a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa, el qual en va decretar el seu ingrés a presó.
Ingressa a presó després de robar a un treballador que posava els llums de Nadal al Born
El presumpte delinqüent va actuar amb quatre persones més, que van fugir del lloc després d'increpar els treballadors i trencar el material nadalenc
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 16 de novembre de 2018 a les 10:15
Actualitzat el 16 de novembre de 2018 a les 10:24
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor