Agents delsMossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa van detenir el passat dilluns un jove de 21 anys i veí de Manresa, com a presumpte autor de tres delictes de robatori amb violència.
El primer robatori es va produir el passat 29 de setembre, pels volts de les 9 del matí, a la zona de la Font dels Capellans. Un jove es va apropar a la víctima i d'una estrebada li va sostreure la bossa de mà.
El segon robatori va ser l'1 d'octubre a les onze de la nit, al carrer Sant Blai. La víctima estava passejant pel carrer quan un jove li va demanar el telèfon mòbil per fer una trucada. Davant la insistència del jove, la víctima li va deixar però quan el va voler recuperar aquest li va donar una empenta, el va amenaçar amb una navalla i va fugir corrent amb el telèfon.
I el tercer robatori va succeir el passat 3 d'octubre, pels volts de les sis de la tarda, al carrer Roger de Flor. Una home passejava per la zona quan un individu li va fer la traveta per sostreure-li la cartera. En un primer moment la víctima no va caure, però l'agressor el va empentar, tirant-lo al terra i produint-li contusions a la cara.
Arran d'aquests fets els mossos van iniciar una investigació i van concloure que en tots els casos es tractava del mateix autor. Després de diverses gestions van identificar i detenir el presumpte autor, el passat 8 d'octubre a Manresa.
El detingut va passar l'endemà a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa, que en va decretat el seu ingrés a presó.
Ingressa a presó un jove per tres robatoris violents a la via pública a Manresa
Societat
Els robatoris van tenir lloc en menys d'una setmana a diferents indrets de la ciutat
ARA A PORTADA
-
Economia Aigües de Manresa i Forum impulsen un projecte d'energies renovables en 108 habitatges públics Pere Fontanals
-
Economia ARaymond concentra a Sallent la seva activitat a l'Estat amb una nova planta de 15 milions d'euros ACN
-
Cultura i Mitjans El Festival Màgic tornarà dissabte a omplir el centre de Manresa d'espectacles i activitats Pere Fontanals
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
Publicat el
11 d’octubre de 2018 a
les 15:07
Actualitzat el
11 d’octubre de 2018 a les
15:11
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital Sant Andreu de Manresa, reconegut amb el nivell Argent per la seva tasca contra el tabac
-
Societat
S'amplia l'àrea pavimentada a l'entorn del Cobert de la Màquina de Batre de Sant Fruitós
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet commemora el 20è aniversari de la base del SEM amb un homenatge institucional
-
Societat
Manresa dedicarà un mes d'activitats al Dia Internacional de les Persones Grans
-
Societat
Memòria i Història posa a l'abast dels instituts noves activitats sobre el nazisme i la República
-
Societat
Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat
