La CUP de Monistrol de Calders ha emès un comunicat en el qual manifesta la seva "sorpresa" davant l'aturada del projecte de desplegament de la fibra òptica al municipi que ha dut a terme el govern actual (format per CDC i MDI) i que estava prevista per a aquest mateix any a través d'un conveni amb la fundació Guifinet.
La CUP veu amb "preocupació" que el govern "no contempli una actuació d'aquest tipus com a prioritària, tenint en comte les circumstàncies geogràfiques i de mala connectivitat del municipi", diuen, tot posant de manifest que si "les comunicacions terrestres són un inconvenient, les telecomunicacions poden ser una oportunitat".
El mes de juliol, Guifinet, la mateixa fundació que ha cablejat alguns dels municipis de l'entorn i que ja dóna servei a Artés o Calders, tenia enllestit un conveni que havia negociat amb l'anterior govern (CUP) i que havia estat aprovat unànimement en el ple que es va celebrar. És per això que la formació rupturista declara que "si els termes del conveni no eren assumibles per l'actual govern, que ja havia aprovat en ple la sol·licitud d'un crèdit al respecte, la millor opció era renegociar-lo però no aturar-ne sine die el desplegament". La Candidatura d'Unitat Popular vol fer notar que "amb aquest retard qui hi perd és Monistrol i la seva gent".
La CUP de Monistrol de Calders, sorpresa per l'aturada del desplegament de fibra òptica al poble
Societat
La proposta de col·locar el cablejat va ser aprovada unànimement per a tots els partits del govern
ARA A PORTADA
-
Política Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025 Pere Fontanals
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat Tap'Antic 2026: aquestes són les 21 tapes que podràs degustar al Centre Històric de Manresa Pere Fontanals
-
-
Política Moià celebrarà aquest dimecres el ple sobre el polígon d'El Prat ajornat per un ciberatac Pere Fontanals
Publicat el
25 de novembre de 2016 a
les 09:33
Actualitzat el
25 de novembre de 2016 a les
09:35
Et pot interessar
-
Societat
La Festa Major de Manresa comportarà talls de trànsit en diversos carrers durant sis dies
-
Societat
El bus de Manresa ampliarà l'horari per Festa Major i tindrà una llançadora al Castell de Focs
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa defensa que ha aplicat mesures davant les alertes per calor
-
Societat
Sant Fruitós millora la xarxa d'aigua potable al polígon Sant Isidre i a la Pedrera del Maneló
-
Societat
Manresa acollirà dijous una nova campanya de donació de sang amb més de 100 donacions com a repte
-
Societat
Manresa iniciarà dilluns nous asfaltatges als carrers Francesc Moragas i Sant Antoni Maria Claret
