Davant de les diferents mobilitzacions convocades aquesta setmana contra la política educativa del departament d'educació, la Candidatura d'Unitat Popular de Manresa insta a estudiants i mestres perquè participin de les mobilitzacions. La CUP encoratja als estudiants de secundària a participar activament en la vaga convocada per aquest dijous a partir de les 11 del matí que finalitzarà amb una concentració a les 12 del migdia a Crist Rei. La CUP creu que només amb la protesta massiva dels estudiants es pot aturar el nou Reial Decret de Selectivitat, lligat al pla Bolonya. Per altra banda, també els mestres d'educació infantil, primària i secundària han estat convocats a una concentració davant dels serveis territorials del departament, a la carretera de Vic, el Divendres a un quart de dues de la tarda per protestar per la retallada de plantilles, el calendari escolar i el desplegament de la LEC. La CUP de Manresa es vol sumar també a aquesta convocatòria i fer-la extensible a les AMPA i a la ciutadania en general doncs creiem que la política educativa del departament posa en perill la qualitat de la xarxa pública d'educació i representa un greu pas enrere i una irresponsabilitat flagrant.
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de desembre de 2009 a
les 18:38
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
