La Generalitat activa la T-mobilitat a les línies del bus urbà de Manresa

Es tracta d'un nou sistema de validació del transport públic de l'àrea de Barcelona, que permet viatjar amb tecnologia sense contacte

  • Validació amb la T-mobilitat -
Publicat el 24 de gener de 2023 a les 16:05
Actualitzat el 24 de gener de 2023 a les 16:12
L'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona ha anunciat que aquesta setmana activarà la T-mobilitat a les línies del bus urbà de Manresa, que opera l'empresa Manresa Bus, que ja té tota la flota de busos -inclosos els nous vehicles elèctrics- adaptada tecnològicament amb noves validadores per targetes sense contacte o per mòbils. A banda de les línies de Manresa Bus, la T-mobilitat també es desplega aquesta setmana a més de trenta línies de l'entorn de Manresa, el Bages i el Berguedà.

La T-mobilitat és un nou sistema de validació del transport públic de l'àrea de Barcelona, que permet viatjar amb tecnologia sense contacte (targeta o mòbil) per tota la xarxa ferroviària de l'ATM de Barcelona, a tota la xarxa de bus de l'àrea metropolitana de Barcelona i a pràcticament tots els serveis interurbans i urbans d'autobús de la demarcació de Barcelona. Ofereix millores d'ús, d'atenció i d'informació, i arriba com un pas tecnològic cap a un sistema més intel·ligent i integrat.
[intext1]
Amb les incorporacions d'aquesta setmana, el desplegament de la T-mobilitat en la xarxa de bus de les sis corones de l'ATM de Barcelona és de prop del 90%. Actualment, el nou sistema ja supera el mig milió de validacions en dia feiner.

[h2]Canals de venda dels títols[/h2]
La venda de títols de l'ATM de Barcelona de totes les zones es porta a terme en els canals de comercialització oficial de la T-mobilitat:

- Les màquines d'autovenda dels operadors TMB, Ferrocarrils, Rodalies i TRAM.
- Els webs de T-mobilitat, TMB i FGC, en el cas de compra de la targeta.
- Les aplicacions T-mobilitat, TMB App i FGC T-mobilitat.
- Els punts d'atenció T-mobilitat habilitats de la xarxa de transport públic.
[intext2]
[h2]Canals d'atenció[/h2]
La T-mobilitat posa a disposició de la ciutadania diferents canals d'atenció per resoldre dubtes i incidències:

- Twitter T-mobilitat: @T_mobilitat
- Canal d'atenció de Telegram: Telegram Atenció
- Telèfon gratuït 900 928 900.
- Centre T-mobilitat: av. de la Granvia de L'Hospitalet, 16-20. Demana cita prèvia.

Per a més informació i descàrregues de la T-mobilitat, es pot clicar aquest enllaç.