El proper dissabte 9 d'octubre, la JCI Manresa organitza un taller de risoteràpia, de les 10 a les 13 hores, al Gimnàs Cube de Manresa (carrer Agustí Coll, 2-12). El curs és impartit pel risoterapeuta David Lorca Durán. La Risoteràpia és una forma de veure les coses des d'una òptica positiva i d'aquesta manera poder treure més profit de la vida i del treball. La finalitat del taller, a més de passar-ho bé, és la de recuperar el somriure perdut, la confiança en nosaltres mateixos i aprendre tècniques senzilles que ens ajudaran a millorar la nostra salut mitjançant emocions agradables. Científicament s'ha comprovat que el riure aporta múltiples beneficis, com ara reduir l'estrès, les tensions, l'ansietat, la depressió, el colesterol, l'insomni, ajuda a aprimar-se, eliminar dolors, problemes de cor i respiratoris. A més de relaxar, flexibilitza, energitza i augmenta les defenses de l'organisme.
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’octubre de 2010 a
les 20:14
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
