Agents de la Policia Local de Manresa van detenir dilluns a la tarda al carrer Salfons XII un home de 41 anys, amb domicili a Barcelona i amb nombrosos antecedents, a qui l'imputen delictes d'amenaces i d'atemptat.
A 2/4 de 4 de la tarda, la sala del 092 va rebre diverses trucades informant d'un grup d'homes, habituals de la zona, que en estat d'embriaguesa i sense fer ús de la mascareta ni respectar les mesures contra la Covid anàvem increpant els vianants que passaven pel carrer d'Alfons XII.
En arribar al lloc diverses dotacions, els agents van comprovar com un dels homes es trobava assetjant una noia que havia de fer servir els braços i les mans per treure-se'l de sobre. Els agents van intervenir d'immediat per evitar que continués l'assetjament i l'home va reaccionar de forma violenta, encarant-se amb els agents, negant-se a posar-se la mascareta i empentant-los de forma reiterada, fins al punt que va abalançar-se sobre un dels policies.
Després d'aquests fets, va ser detingut.
La Policia Local de Manresa deté un home que assetjava una noia al carrer Alfons XII
L'home, que acumula nombrosos antecedents, va increpar els agents i es va negar a posar-se la mascareta
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2021 a les 21:44
Actualitzat el 12 de gener de 2021 a les 21:46
Et pot interessar
-
Societat
El Rotary Club de Manresa premia la Fundació Montepio amb el 24è Premi Simeó Selga
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Antonio Vidal Guixaró, que compleix 100 anys
-
Societat
El públic es reparteix entre la Fira de Santa Llúcia i els ciris i parades de la Seu
-
Societat
Una acció de boicot al Carrefour de Manresa denuncia la seva complicitat amb el genocidi palestí
-
Societat
Un treballador demanda l'Ajuntament de Manresa per vulneració del dret fonamental de vaga
-
Societat
Sant Fruitós dedicarà el nou CAP al doctor Pere Morán Medina en homenatge al seu llegat
