Agents de la Policia Local de Manresa van detenir dilluns a la tarda al carrer Salfons XII un home de 41 anys, amb domicili a Barcelona i amb nombrosos antecedents, a qui l'imputen delictes d'amenaces i d'atemptat.
A 2/4 de 4 de la tarda, la sala del 092 va rebre diverses trucades informant d'un grup d'homes, habituals de la zona, que en estat d'embriaguesa i sense fer ús de la mascareta ni respectar les mesures contra la Covid anàvem increpant els vianants que passaven pel carrer d'Alfons XII.
En arribar al lloc diverses dotacions, els agents van comprovar com un dels homes es trobava assetjant una noia que havia de fer servir els braços i les mans per treure-se'l de sobre. Els agents van intervenir d'immediat per evitar que continués l'assetjament i l'home va reaccionar de forma violenta, encarant-se amb els agents, negant-se a posar-se la mascareta i empentant-los de forma reiterada, fins al punt que va abalançar-se sobre un dels policies.
Després d'aquests fets, va ser detingut.
La Policia Local de Manresa deté un home que assetjava una noia al carrer Alfons XII
L'home, que acumula nombrosos antecedents, va increpar els agents i es va negar a posar-se la mascareta
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2021 a les 21:44
Actualitzat el 12 de gener de 2021 a les 21:46
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»