Agents de la Policia Local de Manresa van detenir dilluns a la tarda al carrer Salfons XII un home de 41 anys, amb domicili a Barcelona i amb nombrosos antecedents, a qui l'imputen delictes d'amenaces i d'atemptat.
A 2/4 de 4 de la tarda, la sala del 092 va rebre diverses trucades informant d'un grup d'homes, habituals de la zona, que en estat d'embriaguesa i sense fer ús de la mascareta ni respectar les mesures contra la Covid anàvem increpant els vianants que passaven pel carrer d'Alfons XII.
En arribar al lloc diverses dotacions, els agents van comprovar com un dels homes es trobava assetjant una noia que havia de fer servir els braços i les mans per treure-se'l de sobre. Els agents van intervenir d'immediat per evitar que continués l'assetjament i l'home va reaccionar de forma violenta, encarant-se amb els agents, negant-se a posar-se la mascareta i empentant-los de forma reiterada, fins al punt que va abalançar-se sobre un dels policies.
Després d'aquests fets, va ser detingut.
La Policia Local de Manresa deté un home que assetjava una noia al carrer Alfons XII
Societat
L'home, que acumula nombrosos antecedents, va increpar els agents i es va negar a posar-se la mascareta
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de gener de 2021 a
les 21:44
Actualitzat el
12 de gener de 2021 a les
21:46
Et pot interessar
-
Societat
Un centenar de professionals analitza l'atenció als llargs supervivents de càncer
-
Societat
Una setantena de persones protesten a Manresa contra FGC per la seva relació amb ICL
-
Societat
Manresa convoca els professionals de les escoles bressol a «De mestres a mestres»
-
Societat
Els alumnes del Guillem Catà de Manresa també es mobilitzen contra la supressió d'excursions
-
Societat
Domènec Casas es jubila després de 45 anys a Protocol de l'Ajuntament de Manresa
-
Societat
L'Ateneu Popular La Sèquia recupera el menjador comunitari per cuinar i dinar plegats
