El concert de Feliu Ventura ha estat l'actuació més destacada de la primera Festa del Sindicat que ha organitzat aquest dissabte Acció Sindical del Bages a la plaça Europa. En una festa que s'ha allargat tota la jornada, el públic ha estat fluctuant i ha pres protagonisme a última hora, amb el concert de Ventura i la posterior mostra de música i danses tradicionals.
Els actes han començat al migdia amb la serrada L'estratègia sindical en el conflicte col·lectiu. Després s'ha celebrat un dinar popular i tot seguit, ja a la tarda, ha estat el torn del concert de Laura Flores. La jornada ha acabat amb parlaments sindicals, l'actuació de Manrússia Van del Pal, el concert6 de Feliu Ventura i la mostra de músiques i danses tradicionals.
La primera Festa del Sindicat consciencia a base de cultura i actes populars
La jornada, organitzada per Acció Sindical del Bages, ha aplegat xerrades, un dinar popular i els concerts de Laura Flores i Feliu Ventura
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 23 d’octubre de 2021 a les 20:04
Actualitzat el 23 d’octubre de 2021 a les 20:18
Et pot interessar
-
Societat El COAC cedeix a Plataforma per la Llengua l'ús de la sala de reunions de la Casa Lluvià
-
Societat L'Ajuntament de Manresa iniciarà dilluns la reurbanització del carrer Santa Maria
-
Societat L'Ajuntament de Manresa i la Federació de barris renoven el conveni del Pla de Desenvolupament Comunitari
-
Societat Obertes les inscripcions a la 18a edició del campus d'estiu Vitamina de Sant Fruitós