L'Ajuntament de Cardona dóna la benvinguda a la delegació de joves becaris de la Cardona de l'Uruguai

Publicat el 04 de febrer de 2010 a les 21:06
L'Ajuntament de Cardona celebrarà demà l'acte de benvinguda a la delegació de joves becaris provinents de la Cardona uruguaiana.

L'acte, que se celebrarà a partir de les 7 de la tarda al Saló de Sessions del consistori cardoní, comptarà amb l'assistència de la Cònsol general adjunta de la República Oriental del Uruguai a Barcelona.

L'estada dels joves becaris uruguaians s'inscriu en el marc de col·laboració que estableix el Protocol d'Agermanament entre ambdues Cardona, signat el 30 de març de 2009 entre l'alcalde de Cardona, Josep Maria Sala i l'Intendente Municipal del Departamento de Soriano, Guillermo Besozzi.

A l'acte hi assistiran també els cardonins que van ser pioners en l'agermanament entre les dues Cardona, quan des del Col·legi Mare de Déu del Patrocini, els alumnes del curs 1982-83, van començar la relació enviant cartes a les autoritats de la Cardona de l'Uruguai.