L'Ajuntament de Manresa ha publicat a les seves xarxes un missatge on expressa "el seu condol i la seva solidaritat al poble marroquí arran del terratrèmol" d'aquest divendres a la nit. L’alcalde de Manresa, Marc Aloy, s’ha posat en contacte amb membres de la comunitat marroquina de la ciutat per traslladar-los "el suport del consistori i posar-se a disposició dels possibles afectats per al què calgui".
Així mateix, l'Ajuntament recorda que el Govern de la Generalitat ha activat un telèfon d'emergències coordinat per la Delegació del Govern al Nord d'Àfrica. Per als que són a Catalunya: 938 597 393. Per als qui són al Marroc: (Amb Whatsapp) 0034 674 744 901; (Telèfon marroquí): 00212 648 682 896, i 938 597 393.
[noticia]111231[/noticia]
L'Ajuntament de Manresa expressa el seu condol i solidaritat amb el Marroc arran del terratrèmol
L'alcalde Marc Aloy s'ha posat en contacte amb membres de la comunitat marroquina de la ciutat per posar-se a disposició dels possibles afectats
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de setembre de 2023 a
les 15:12
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
