Una cinquantena de persones s'han concentrat aquest dimarts a les 12 del migdia davant l'Ajuntament de Manresa per guardar un minut de silenci en senyal de dol per l'atemptat terrorista d'aquest diumenge a la població nord-americana d'Orlando, que va causar la mort a un mínim de 50 persones i desenes de ferits.
Després del minut de silenci l'alcalde, Valentí Junyent, ha condemnat l'atemptat terrorista destacant que "en aquest cas s'ha de fer doblement, per l'acció per ella mateixa i pel fet que hagi estat dirigida contra membres de la comunitat LGTBI, intentant coartar la seva llibertat afectiva".
L'Ajuntament s'ha adherit així a la convocatòria de les entitats municipalistes (Associació Catalana de Municipis i Federació de Municipis de Catalunya) per rebutjar aquest atemptat contra la llibertat i els drets humans. L'Ajuntament dóna suport també a les accions de rebuig a l'atemptat organitzades per les plataformes i entitats LGTBI.
L'Ajuntament de Manresa guarda un minut de silenci per l'atac terrorista d'Orlando
Societat
Membres de la corporació, treballadors del consistori i veïns es concentren a la plaça Major
ARA A PORTADA
-
Successos Un motorista de Sallent de 39 anys mor en un xoc frontal a l'N-260 a l'Alt Urgell ACN | Pere Fontanals
-
Successos Un reincident s'enfronta a 38 anys de presó per abusar de cinc nenes a la piscina de Sant Vicenç Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
14 de juny de 2016 a
les 14:02
Actualitzat el
14 de juny de 2016 a les
15:04
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
