La zona esportiva de la urbanització de Torroella de Baix comptarà amb un accés pavimentat per tal de facilitar l'arribada als usuaris. Els treballs consistiran en la pavimentació de l'entrada pel carrer Torrent, a tocar de la zona de la petanca. En aquest punt, a banda de pavimentar el terreny, també es realitzaran millores en l'enllumenat i la xarxa de sanejament.
Els aparells de gimnàstica per a la gent gran ubicats a la zona posterior de les cases, a tocar de les pistes de petanca, seran reubicats en un espai degudament condicionat per al seu ús.
Paral·lelament, a la zona del camp de futbol i els vestidors s'hi construirà un porxo per a ús polivalent pensat per als usuaris de les instal·lacions esportives com també per a les activitats d'altres entitats.
Les obres s'iniciaran durant aquest mes d'abril i es preveu que els treballs s'executin en un període de tres mesos.
L'Ajuntament de Sant Fruitós construirà un porxo al camp de futbol de Torroella de Baix
El consistori també millorarà l'accés a la zona esportiva de la urbanització
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’abril de 2019 a les 20:05
Actualitzat el 04 d’abril de 2019 a les 20:10
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons