Comunicat de l'equip de govern de l'Ajuntament de Manresa
L'equip de govern de l'Ajuntament de Manresa vol expressar la seva més categòrica condemna per la brutal agressió contra uns joves que es va produir divendres a la nit a la nostra ciutat i lamenta profundament qualsevol expressió de violència.
Al mateix temps, vol expressar la solidaritat amb els joves agredits i amb els seus familiars i amics i es posa a la seva disposició per qualsevol actuació que considerin convenient des del govern municipal.
A més a més, l'Ajuntament de Manresa exercirà l'acció popular en el procediment judicial obert per aquest lamentable succés i defensarà els interessos dels seus ciutadans amb l'objectiu que els culpables rebin el càstig que mereixen per aquest comportament reprovable.
Finalment, l'equip de govern manifesta que la convivència i el diàleg són els pilars del model de ciutat que defensa i seguirà treballant en aquesta línia per aconseguir una Manresa més cívica i més respectuosa.
L'Ajuntament exercirà l'acció popular en l'agressió nazi
Societat
El govern de Manresa emet un comunicat de condemna a l'agressió de divendres passat a tres joves davant l'Stroika
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
26 de març de 2012 a
les 20:51
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
