Manresans a títol particular que tenen una propietat immobiliària ocupada o que es troben afectats per problemes de convivència amb ocupacions conflictives s'han agrupat en una plataforma que han anomenat Associació Manresana de Víctimes de les Ocupacions (AMVO), amb l'objectiu de consolidar un espai on oferir assistència jurídica especialitzada, de xarxa de suport mutu i de recull d’experiències per saber com afrontar aquests tipus de situacions, segons han informat a través d'un comunicat de premsa.
Els integrants d'aquesta agrupació han volgut incidir que treballen pels interessos dels manresans que són "propietaris particulars" d’immobles, "víctimes de la intrusió en la propietat privada" i que "en cap cas representen els interessos de fons voltors o bancs". L'AMVO ha habilitat amvomanresa@gmail.com per a aquelles persones que vulguin contactar-los.
Com a base dels seus principis, reclamen "mesures polítiques" per acabar amb el fenomen de les ocupacions a Manresa i per això exigeixen que sigui un tema tractat en el ple de l'Ajuntament.
L'agrupació de recent creació assegura que ha iniciat una ronda de contactes amb les diferents associacions de veïns de la ciutat per explicar les intencions de la plataforma.
Les víctimes particulars d'ocupacions d'immobles de Manresa s'associen
L'agrupació aplega persones que tenen una propietat ocupada o que es troben afectades per problemes de convivència per aquesta causa
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 04 de setembre de 2023 a les 21:22
Actualitzat el 04 de setembre de 2023 a les 21:29
Et pot interessar
-
Societat
Súria celebra Santa Bàrbara amb homenatges al col·lectiu miner i activitats festives
-
Societat
Sant Fruitós de Bages instal·la un arbre de Nadal fet completament de ganxet
-
Societat
Les obres als carrers Pons Grau, Monjo i la plaça Sant Jordi de Santpedor avancen segons el calendari previst
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa millora el paviment de terra de quatre aparcaments dissuasius de la ciutat
-
Societat
El programa Treball als Barris de Manresa arribarà a més de la meitat de la ciutat el 2026
-
Societat
El SIAD del Bages estrenarà un nou pis d'urgència per a víctimes de violència masclista el 2026
