Aquest dissabte, 27 de maig, a les onze del matí, la Casa Flors Sirera de Manresa serà l'escenari de la presentació de La teva mirada parla, un llibre escrit per la manresana M. Queralt Palau que parla de la seva relació amb aquesta malaltia, com a mare d'una nena que la pateix. A través de catorze capítols concebuts com a relats breus, a La teva mirada parla s'aborden qüestions com els hàbits de la vida quotidiana, la comunicació, la percepció del món exterior o els reptes derivats de la necessitat de socialització de les persones amb autisme. Així mateix, la publicació també proporciona un seguit de pautes pràctiques que poden resultar útils no tan sols per entendre la malaltia en qüestió, sinó també per aprendre a gestionar les situacions que se'n deriven en el dia a dia.
Redactat en segona persona –i adreçat a la filla de l'autora, que és la veritable protagonista del relat, i a qui és dedicat el llibre-, La teva mirada parla ofereix un recull d'experiències directes destinades a facilitar la comprensió de l'autisme, entès com a condició humana.
L'obra, que es va començar a posar a la venda amb motiu de la diada de Sant Jordi, va acompanyada d'un pròleg de Tamara Jiménez, psicòloga vinculada a l'Associació TEA (Asperger) de la Catalunya Central, i un epíleg signat per Ramon Cererols, especialista en autisme, conegut per la seva tasca com a divulgador a partir de la seva pròpia experiència de descoberta de l'Asperger als 58 anys.
La teva mirada parla ha estat publicat per Quòrum Llibres, una plataforma editorial vinculada a Cossetània que edita a través del micromecenatge.
La presentació del llibre a Manresa, que serà gratuïta i oberta a tothom, comptarà amb les intervencions de la mateixa M. Queralt Palau i de Ramon Cererols.
Manresa acollirà la presentació de «La teva mirada parla», un llibre sobre l'autisme
Societat
Es durà a terme aquest dissabte a la Casa Flors Sirera
ARA A PORTADA
-
Societat Manresa desplega un pla de xoc sense precedents per transformar el Centre Històric Pere Fontanals
-
Societat Comencen les obres de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues conviden la ciutadania a acompanyar-los al Concurs de Castells Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Quatre castells de frontera del Bages seran l'escenari dels Aplecs de Patrimoni obert d'aquest octubre Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Un centenar de persones homenatgen a Manresa els milicians de la Columna Terra i Llibertat Pere Fontanals
Publicat el
23 de maig de 2017 a
les 08:17
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós celebrarà la Setmana de la Mobilitat amb una tarda per a practicar i decorar la bicicleta
-
Societat
Sant Fruitós posa en marxa Veïnes del Món per fomentar la cohesió i el diàleg intercultural
-
Societat
Fonollosa subhasta quatre parcel·les edificables a Canet de Fals
-
Societat
L'Ateneu Popular La Sèquia projectarà «No Name Ceuta» i reflexionarà sobre la solidaritat migrant
-
Societat
L'Hospital Sant Andreu de Manresa, reconegut amb el nivell Argent per la seva tasca contra el tabac
-
Societat
S'amplia l'àrea pavimentada a l'entorn del Cobert de la Màquina de Batre de Sant Fruitós
