
Prop de 300 persones han resposta a la crida de les xarxes socials convocant a una concentració aquest diumenge a la plaça Major de Manresa en contra de la pallissa que varen rebre tres joves que esperaven per veure un concert antifeixista a l'Stroika aquest divendres passat i que va provocar ferides de caràcter molt greu a un dels colpejats.
La concentració, principalment silenciosa, però que s'ha trencat diverses vegades amb aplaudiments espontanis, ha durat prop d'una hora i s'hi ha pogut llegir pancartes de condemna al terrorisme ultradretà i a la necessitat de donar-hi resposta. Entre els manifestants hi havia responsables polítics d'ERC, la CUP, ICV i SI, així com joves de moviments antifeixistes, i també responsables de la sala de festes Stroika, davant de la qual va succeir l'acció.
Els fets van succeir divendres al vespre abans del concert que els grups KOP i Non Servium havien d'oferir a l'Stroika. Hores d'ara, Alberto MG, de 16 anys i veí de Manresa, continua en estat molt greu després de ser intervingut quirúrgicament per drenar-li una forta hemorràgia interna a l'Hospital Universitari Mútua de Terrassa. Ara haurà d'estar en observació les properes 72 hores.
A Terrassa, Vic i Barcelona també s'han viscut aquesta tarda de diumenge concentracions en contra de l'agressió del jove manresà.
Totes les notícies de l'agresió feixista davant l'Stroika