El Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM) de l'Ajuntament de Manresa i el Centre Internacional de Formació Contínua del Campus Manresa de la UVic-UCC organitzen la segona edició de l'Escola per a persones emprenedores, una iniciativa que té l'objectiu d'assessorar i orientar els primers passos de l'emprenedor/a, per ajudar a valorar les seves idees de negoci, en l'estudi del mercat, en les estratègies de màrqueting, en la recerca de finançament o en matèria legal o fiscal.
Els detalls d'aquest nova edició de l'Escola per a persones emprenedores han estat presentats aquest matí per la regidora d'Ocupació i Emprenedoria de l’Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz i Mas; i el Responsable de l'Oficina d'Atenció a l'Emprenedor i coordinador de l'Escola, Marc Bernadich.
Cruz ha valorat de forma molt positiva la continuació d'aquest projecte que té l'objectiu "de fomentar la cultura emprenedora i donar suport als nous projectes empresarials, ja que el considerem com un dels elements clau per al desenvolupament econòmic del territori i la dinamització i el creixement del teixit empresarial". La regidora d'Ocupació i Emprenedoria ha afegit que en aquest camí de suport a les persones emprenedores a la ciutat és important "el treball conjunt del CEDEM, de la Universitat i el suport econòmic, com en aquest cas, que ens ofereix La Caixa".
La seu torn, Bernadich ha mostrat la satisfacció per tirar endavant aquesta nova edició de l'Escola després de "l'èxit de la primera", en la qual els 16 alumnes que van participar-hi han tirat endavant els seus projectes. Per al coordinador de l'Escola "aquesta iniciativa formativa és única al territori per tres motius principals: "per metodologia docent, pel professorat qualificat que també té experiència empresarial, i per ubicació, que ens permet tenir a l'abast un entorn patrimonial, econòmic i cultural ric que ajuda a entendre als nous emprenedors l'ecosistema que els envolta".
Bernadich ha subratllat que la principal novetat d'aquesta segona edició és que s'oferiran dos nivells de formació: un enfocat a la generació d'idees i en un altre per a la posada en marxa del projecte. En tots dos nivells, la formació tindrà una durada de 40 hores i s'impartirà entre els mesos de febrer i març. La formació té un cost de 30 euros i és gratuïta per a persones en situació d'atur.
Manresa organitza la segona edició de «l'Escola per a persones emprenedores»
Impulsada per l'Ajuntament de Manresa i el Centre Internacional de Formació Contínua d'UManresa, oferirà dos nivells de formació: un enfocat a la generació d'idees de negoci i un altre per a la posada en marxa del projecte
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de gener de 2018 a les 13:01
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous