Aquest dimarts al migdia Manresa ha mostrat el rebuig a l'atac que es va produir dilluns a Sant Petersburg, Rússia, en què van morir 14 persones i en van resultar ferides prop d'una cinquantena. Així, s'ha fet un minut de silenci davant de la Casa Consistorial, a la plaça Major, on s'hi ha congregat Regidors de l'Ajuntament, treballadors i també ciutadans de Manresa. També hi ha estat present Sònia Recasens, diputada delegada de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona, coincidint amb la seva visita al consistori.
L'Ajuntament de Manresa s'ha afegit així a la crida feta per les entitats municipalistes (ACM i FMC) per expressar el rebuig a qualsevol tipus de violència i el suport a tothom qui defensi la convivència i cohesió.
Minut de silenci per condemnar l'atac de dilluns a Sant Petersburg
Ara a portada
-
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip» Xavier Sucarrats
-
Successos Detingut un home de 42 anys a Manresa per apunyalar la seva mare i deixar-la ferida de gravetat Redacció
-
Societat Una avaria informàtica obliga l'Ajuntament a deixar oberts els contenidors intel·ligents fins a dimarts Pere Fontanals
-
Publicat el 04 d’abril de 2017 a les 13:36
Actualitzat el 04 d’abril de 2017 a les 13:39
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit a tocar del tanatori Mémora de Manresa durant un mes
-
Societat Ampans tornarà a portar roses per Sant Jordi a les residències de gent gran
-
Societat El bitllet senzill del bus urbà de Manresa costarà només 1 euro per la diada de Sant Jordi
-
Societat Parir un fill mort a la setmana 40: «He agraït molt més les abraçades que les paraules»