Jove Cambra Internacional de Manresa acaba d’obrir el període de recepció de candidatures per als Guardons Bagencs 2011. Els premis són el reconeixement a un jove, a un personatge i a una entitat o empresa, per la seva contribució al desenvolupament, global o sectorial, de la comarca del Bages. El període per rebre candidatures acaba el proper dia 15 de setembre. Es poden fer arribar els currículums dels candidats a jove, personatge, entitat o empresa a través de l’adreça electrònica de Jove Cambra de Manresa (jovecambramanresa@yahoo.es).
Els candidats han de tenir la residència a qualsevol indret del món, sempre i quan hagin mantingut contacte directe amb la comarca havent contribuït al seu creixement, en els camps de les arts, de la música, la cultura, la ciència, l'economia o qualsevol altra faceta de l'activitat humana.
El jove es correspon a una persona entre 18 i 40 anys que comença a despuntar en qualsevol dels camps abans esmentats i que té una projecció important de futur, el personatge reconeix una persona, major de 40 anys, amb una trajectòria ja consolidada i l’entitat i/o empresa vol reconèixer la tasca que ha desenvolupat, i com des d’aquí dóna a conèixer el seu potencial i el del territori.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juny de 2011 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós millora la xarxa d'aigua potable al polígon Sant Isidre i a la Pedrera del Maneló
-
Societat
Manresa acollirà dijous una nova campanya de donació de sang amb més de 100 donacions com a repte
-
Societat
Manresa iniciarà dilluns nous asfaltatges als carrers Francesc Moragas i Sant Antoni Maria Claret
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
