Jove Cambra Internacional de Manresa acaba d’obrir el període de recepció de candidatures per als Guardons Bagencs 2011. Els premis són el reconeixement a un jove, a un personatge i a una entitat o empresa, per la seva contribució al desenvolupament, global o sectorial, de la comarca del Bages. El període per rebre candidatures acaba el proper dia 15 de setembre. Es poden fer arribar els currículums dels candidats a jove, personatge, entitat o empresa a través de l’adreça electrònica de Jove Cambra de Manresa (jovecambramanresa@yahoo.es).
Els candidats han de tenir la residència a qualsevol indret del món, sempre i quan hagin mantingut contacte directe amb la comarca havent contribuït al seu creixement, en els camps de les arts, de la música, la cultura, la ciència, l'economia o qualsevol altra faceta de l'activitat humana.
El jove es correspon a una persona entre 18 i 40 anys que comença a despuntar en qualsevol dels camps abans esmentats i que té una projecció important de futur, el personatge reconeix una persona, major de 40 anys, amb una trajectòria ja consolidada i l’entitat i/o empresa vol reconèixer la tasca que ha desenvolupat, i com des d’aquí dóna a conèixer el seu potencial i el del territori.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
Publicat el
20 de juny de 2011 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
