El proper dijous, 10 de maig, a les set del vespre, l'Espai Òmnium de Manresa acollirà l'acte de presentació al Bages de l'Associació Catalana pels Drets Civils, creada pels familiars dels presos polítics i del Govern a Bèlgica. Hi assistiran Betona Comín, germana de Toni Comín; Maribel Sabaté, mare d'Anna Gabriel, i Esther Cuixart, germana de Jordi Cuixart.
L'Associació Catalana pels Drets Civils és una entitat creada per les famílies dels presos i exiliats polítics com a plataforma d'actuació conjunta, per donar veu als represaliats i suport a les seves famílies, per canalitzar les mostres de solidaritat i suport i per defensar els drets civils i denunciar la vulneració que està portant a terme l'estat espanyol.
L'objectiu és denunciar la vulneració els drets fonamentals a les persones represaliades a causa del procés independentista. Defensa els drets civils a nivell universal i vol donar veu també a altres persones i a les seves famílies que vegin els seus drets civils afectats o vulnerats tant a Catalunya com a nivell internacional. L'associació actualment està integrada per 18 famílies, i està oberta a totes les famílies que vegin els seus drets civils afectats o vulnerats.
Òmnium acollirà dijous la presentació al Bages de l'Associació Catalana pels Drets Civils
Hi assistiran Betona Comín, germana de Toni Comín; Maribel Sabaté, mare d'Anna Gabriel, i Esther Cuixart, germana de Jordi Cuixart
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de maig de 2018 a les 09:09
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà