L'Ajuntament de Manresa, amb la col·laboració de la concessionària del servei de neteja municipal, posa en marxa a partir d'aquest dissabte una programació especial per retirar el pol·len que hi ha acumulat en alguns punts de Manresa i que està causant molèsties als ciutadans.
L'origen d'aquest problema és la caiguda d'aquest borrissol i polsim en gran quantitat, concentrada durant un espai de temps relativament curt, la qual cosa fa que la seva recollida no pugui ser assumida pels serveis ordinaris de neteja.
Per aquest motiu, es reorganitza el servei de manera que hi hauran alguns equips dedicats exclusivament a la neteja del pol·len, actuant prioritàriament en els punts on es produeix una concentració.
Majoritàriament aquesta neteja es farà amb aigua, que és la manera més efectiva i que causa menys molèsties amb un element tant volàtil, i només es recollirà en sec en aquells llocs on pel tipus de paviment no sigui possible fer-ho amb aigua.
Pla especial antipol·len a Manresa
El servei de neteja es reorganitza de manera que hi hauran alguns equips dedicats exclusivament a la neteja d'aquest borrissol i polsim
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2012 a les 16:52
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous