Imatge de grup de la visita a l'Hospital Sant Joan de Déu. Foto: BM
Aquest dimecres els nens i nenes ingressats a l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa han rebut els primers regals de Nadal, i ho fan fet de la mà dels jugadors del primer equip de l'Assignia Manresa.
Charles Chaplin deia que un dia sense un somriure, és un dia perdut. Avui, molts nens i nenes que els tocarà passar les festes a l'hospital han pogut somriure. Els jugadors i tècnics de l'Assignia Manresa s'han presentat a l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa amb les joguines que ha recaptat l'ACB amb la campanya "Encesta su juguete" i que enguany ha proporcionat Mattel.
Per al tècnic Jaume Ponsarnau, "si nosaltres podem ajudar a que aquests nens i nenes puguin ser una mica més feliços, a nosaltres ens alegra" i per l'aler-pivot Larry Lewis, "és una bona teràpia desconnectar durant una estona d'un dia rutinari per fer una tasca com aquesta, la d'ajudar gent que no està passant els millors dies de la seva vida".
Quan els regals els porten els ídols
Jugadors i tècnics de l'Assignia Manresa han repartit regals entre els infants que passaran les festes a l'Hospital Sant Joan de Déu
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de desembre de 2010 a
les 21:46
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan reclama a la Generalitat rebaixar l'impost de residus als municipis més recicladors
-
Societat
Cardona impulsa la Setmana de la Salut amb activitats per a totes les edats
-
Societat
Manresa millora el Camí de les Ínyigues amb obres per reduir riscos de caiguda
-
Societat
Les mones gegants de Joviat Culinary sorprenen Manresa amb creacions úniques
-
Societat
Un abocament de purins a la riera de Guardiola encén l'alerta
-
Societat
La TEA Football Club portarà al Bages un torneig amb clubs europeus i 600 infants
