Rauw Alejandro ha sorprès la seva pròpia parròquia amb una cançó dedicada a la seva exparella Rosalía on mostra obertament els seus sentiments cap a ella i on assegura que "acabaré la nostra caseta per si et dona per tornar".
Al tema, on no s'està de dir que "no seré gens fort, no fingiré, aquí tothom sap que et ploraré i t'enyoraré", no especifica de quina caseta parla, però el fet que la parella s'hagi deixat tenint les obres de Mas Morera pendents de començar després de sol·licitar una llicència d'obres, podria fer pensar que es referia a la casa manresana. El youtuber Chente Ydrach, però, ha explicat que es refereix a una casa que també té pendent d'obres a Puerto Rico.
[intext1]
[noticiadiari]2/261334[/noticiadiari]
La cançó, que es titula Hayami hana -flor rara i bonica en japonès-, està plena de referències a la seva vida en comú. Alejandro afirma que troba a faltar llevar-se amb ella al seu costat, "no deixo d'enyorar-la dormint en els meus braços. No sé com parar de pensar en aquella última abraçada", i assegura que mai no l'ha estat infidel, "seré moltes coses, però mai infidel, ella sempre va tenir la clau del meu cel -per telèfon mòbil-".
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6KF0AmQaGpc[/youtube]
Culpa del trencament al món en què viuen, amb xarxes socials, mitjans de comunicació i els grups de pressió i s'acomiada dient que "avui et deixo d'escriure, però no d'estimar".
[intext2]
Rauw Alejandro diu a Rosalía en la seva última cançó que acabarà les obres de Manresa?
El porto-riqueny dedica un tema a la cantant catalana on li diu que la troba a faltar i que plorarà la seva absència
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’agost de 2023 a les 14:46
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons