El proper dilluns 17 d'octubre, Endesa Distribución Eléctrica SLU iniciarà els treballs de canalització de serveis per a l'edifici de la Ctra. Santpedor núm. 6 - 8.
Amb motiu d'aquests treballs s'ocuparà 1 dels 3 carrils de circulació de la ctra. Santpedor entre la plaça Bonavista i el carrer Sant Antoni Ma. Claret, mantenint els dos sentits de circulació.
És previst que aquests treballs durin 3 setmanes.
Regulació del trànsit a la carretera de Santpedor
Societat
La via continuarà amb carrils ocupats tres setmanes més
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
Publicat el
13 d’octubre de 2011 a
les 18:43
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
