El Consell Comarcal del Bages treballa per aconseguir la complicitat dels representants del territori al Parlament de Catalunya per avançar en les millores pendents en matèria d'infraestructures viàries i ferroviàries a la comarca. El president del Consell Comarcal del Bages, Eloi Hernàndez, ha encapçalat el grup de la institució que s'ha reunit amb els parlamentaris Ferran Estruch (ERC), David Saldoni (Junts per Catalunya) i Cristòfol Gimeno (PSC).
"La trobada ha estat molt positiva i totes i tots hem compartit la necessitat d'avançar en totes aquelles reivindicacions pendents, entre les quals destaquen el projecte per fer realitat la variant de Castellgalí, a la C-55, l'alliberament del peatge de la C-16 i la reducció del temps de trajecte entre Manresa i Barcelona pel que fa al transport ferroviari", ha assegurat Hernàndez.
[h3]Compromís de treballar junts[/h3]
En el marc de la trobada s'ha fet explícit el compromís de tots els participants de treballar junts i de manera coordinada per aconseguir que s'atenguin les demandes històriques del territori i afavorir el desenvolupament econòmic i social de la comarca. En aquest sentit, s'establirà una taula de treball que fixarà les prioritats i en què s'establiran els terminis per a la celebració de reunions i trobades amb diferents agents polítics, econòmics i socials.
Reunió al Parlament per avançar en matèria d'infraestructures viàries i ferroviàries al Bages
Eloi Hernàndez encapçala el grup que es reuneix amb els parlamentaris Ferran Estruch, David Saldoni i Cristòfol Gimeno, i proposa la creació d'una taula de treball compartida
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’octubre de 2021 a les 17:42
Actualitzat el 07 d’octubre de 2021 a les 17:48
Et pot interessar
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones
-
Societat Nou pas de vianants elevat al polígon CasaNova de Sant Fruitós