Agents dels Mossos d'Esquadra van detenir diumenge una dona, de 38 anys i veïna de Sant Celoni, com a presumpte autora de tres delictes contra la seguretat viària i un delicte de robatori i furt d'ús de vehicle.
Els fets van tenir lloc el mateix dia, cap a les 11 e la nit, quan es va produir un accident de trànsit a la carretera BV-1212, al punt quilomètric 7, dins del terme municipal de Castellbell i el Vilar.
En arribar al lloc, els mossos van trobar un vehicle fora de la via, bolcat i sense conductor. Davant la situació, els agents, juntament amb la resta de serveis d'emergència, van iniciar una recerca per localitzar possibles víctimes.
Al cap de pocs minuts, van localitzar una dona amagada darrera d'uns matolls amb símptomes evidents d'anar sota la influència de les begudes alcohòliques.
Seguidament, un home es va presentar al lloc per avisar que el vehicle accidentat era seu i que la dona implicada li acabava de robar quan el tenia estacionat davant de l'establiment alimentari on treballa, a Castellbell i el Vilar.
La conductora, que va resultar ferida lleu, va quedar detinguda en negar-se a sotmetre's a la prova d'alcoholèmia, conduir sota els efectes de de l'alcohol, fer-ho amb el permís suspès judicialment i per sostreure la furgoneta.
La detinguda, que té antecedents, va passar dilluns a disposició judicial davant del jutge d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa, el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
S'accidenta a Castellbell conduint beguda i sense carnet un vehicle robat
Societat
Els Mossos d'Esquadra la van detenir per tres delictes contra la seguretat viària i un delicte de robatori i furt d'ús de vehicle
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de novembre de 2018 a
les 13:48
Et pot interessar
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
