Un gran cor verd solidari llueix des de dimecres passat a la plaça Alfred Figueras, a tocar de l'edifici del Nexe - Espai de Cultura de Sant Fruitós de Bages, per tal que els veïns puguin dipositar-hi taps de plàstic i així contribuir a diferents projectes de la Fundació Catalana per a la Paràlisi Cerebral.
Aquest projecte té una doble vessant, per una banda l'ecològica, ja que fomenta el reciclatge i l'economia circular reconvertint un material que ja no s'utilitza en nous productes, i per l'altra, la solidària, destinant els diners obtinguts del reciclatge d'aquests productes, a causes socials.
La Fundació Catalana per la Paràlisi Cerebral és l'entitat on es destinaran els beneficis aconseguits de la recollida de taps al municipi. Aquesta fundació té engegats diferents projectes com la iniciativa "sense transport, no hi ha esport" que ofereix transport porta a porta a persones afectades de paràlisi cerebral amb la finalitat d'oferir el suport logístic necessari per a facilitar-los l'accés al lleure i a les activitats esportives.
Aquesta estructura en forma de cor, és un contenidor on es poden dipositar tota mena de taps fets de polietilè, un material d'alta qualitat i que té molta demanda. S'hi poden dipositar taps d'ampolles d'aigua i refrescos, de productes de neteja, de productes d'higiene com xampús o desodorants, de brics de llet i també d'objectes d'oficina cop taps de cola o de bolígrafs.
Sant Fruitós instal·la un cor solidari de recollida de taps de plàstic
Els beneficis de la recollida serviran per donar suport econòmic a iniciatives de la Fundació Catalana per la Paràlisi Cerebral
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2022 a
les 12:36
Actualitzat el
26 de novembre de 2022 a les
12:42
Et pot interessar
-
Societat
Obres urgents al carrer Viladordis per reparar dos esvorancs
-
Societat
Althaia presenta projectes d'innovació sanitària i social al Health Revolution Congress
-
Societat
«Fem més miracles que la Moreneta»: els docents bloquen la basílica de Montserrat
-
Societat
Manresa homenatja Júlia Pellicer en el seu centenari a la residència de la Sagrada Família
-
Societat
Docents del Bages es pengen a les parets de la Gavarresa per defensar l'escola pública
-
Societat
Ampans premia tres projectes innovadors per millorar l'autonomia de les persones amb discapacitat
