En el decurs d'un esmorzar de treball, l'alcalde de Santpedor, Xavier Codina, ha informat a la junta directiva de l'Associació de Parcs Empresarials de Santpedor, APES, que aquest mes de desembre ha quedat enllestida la canalització al darrer dels polígons industrials del municipi que encara no la tenia, el polígon Santa Anna 1. Aquest era el pas previ necessari perquè ara les companyies de telefonia interessades a desplegar la fibra òptica als polígons ho puguin fer amb el cablejat soterrat.
Els treballs que s'han portat a terme directament des de l'Ajuntament de Santpedor afecten, a més del polígon de Santa Anna 1, el tram que uneix aquest amb els polígons Santa Anna 2 i 3 que ja la tenien soterrada però els faltava la connexió. Ara per ara el cent per cent del municipi ja disposa de fibra òptica, servei que ofereix a particulars des de la companyia Movistar. Però amb la canalització feta, l'empresa Fibracat ha demanat els permisos per poder oferir el servei al municipi i als polígons, fet que ha explicat Codina als empresaris assistents Josep Ferrer (Conserves ferrer), Lao Basora (comercial Basora) i Esteve Pintó (Domini Ambiental).
Un altre dels temes que s'han tractat durant la reunió és el de la urbanització del polígon de Santa Anna 1. Codina ha avançat als empresaris que ja s'ha inclòs al pressupost del 2017 la urbanització i reparcel·lació del polígon Santa Anna 1. En relació a l'informe del RACC que situava la carretera propietat de la Generalitat que va de Manresa a Santpedor com una de les més perilloses de Catalunya, Codina ha informat als empresaris de la reunió que va mantenir fa tres mesos amb Generalitat per a fer el projecte de la Ronda Sud.
S'enllesteix la canalització als polígons de Santpedor perquè puguin gaudir de fibra òptica
Societat
L'alcalde del municipi s'ha reunit amb la junta directiva de l'APES per explicar-los la novetat
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de desembre de 2016 a
les 13:55
Actualitzat el
29 de desembre de 2016 a les
13:56
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa aprova el segon Pla d'Igualtat
-
Societat
Una desena de carrers de Manresa es tallaran diumenge al matí per la Cursa Urbana
-
Societat
Una obra de dos mesos ampliarà 175 metres de vorera al carrer Saclosa de Manresa
-
Societat
Manresa homenatjarà Quico Mestres amb actes, un llibre i el nou mirador a Santa Caterina
-
Societat
El mercat «Ualapop al carrer» tornarà dissabte al barri de la Carretera de Santpedor
-
Societat
Manresa debatrà sobre clima, qualitat de l'aire i salut als entorns escolars el 27 d'octubre
