L'Ajuntament de Manresa ha informat que, en el marc del projecte per millorar la mobilitat de la zona central i a causa de les obres de canalització de serveis i la instal·lació de nous semàfors a la intersecció de la carretera de Vic amb el carrer Era Firmat i el carrer Lladó, l'accés al carrer Lladó des de la carretera de Vic estarà restringit. Aquesta mesura s'aplicarà a partir d'aquest dilluns 11 de maig, fins al divendres 15 de maig. Durant aquest període, els vehicles hauran d'accedir al carrer Xiprer i al carrer Lladó a través del carrer Flors de Maig.
Tall de trànsit al carrer Lladó, aquesta setmana
A causa dels treballs de canalització de serveis i la instal·lació dels nous semàfors a la cruïlla de la carretera de Vic
- Trencall entre la carretera de Vic i el carrer Lladó -
- GSV
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de maig de 2026 a
les 09:13
Et pot interessar
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
Les piscines de Sant Fruitós estrenaran un sistema més eficient d'aigua calenta
-
Societat
Sant Fruitós dedicarà un vespre gastronòmic a la carn de caça el proper divendres
-
Societat
La casa del carrer Ramon i Cajal 57 guanya el concurs de balcons florits de Sant Fruitós
-
Societat
Les comunitats islàmiques de Manresa envien una carta conjunta de benvinguda al Papa
