Teatre Mòbil ha presentat aquest divendres el nou llançament dels Cors Solidaris que cada Nadal posa a la venda Càritas Manresa per donar suport als seus programes de protecció de les persones. "Fa poc va ser el Dia Mundial de les persones sense sostre i avui (pel 25 de novembre) és el Dia per a l'eliminació de la violència contra les dones, dos perfils de persones que atenem a l'entitat, entre molts d'altres", segons ha dit la presidenta de l'entitat, Josefina Farrés.
Els Cors Solidaris es poden adquirir als principals comerços d'alimentació i supermercats de Manresa a un preu de 2 euros, que, restat l'import de les matèries primeres, va directament a donar suport als programes que l'entitat desenvolupa a la ciutat. El Nadal passat se'n van vendre uns 2.500.
Farrés ha recordat que, a més dels Cors Solidaris, "enguany també hem llançat el Vi Solidari amb l'Oller del Mas, i Càritas, a nivell de Catalunya, també ven el Cava Solidari, de manera que qui vulgui pot parar la taula de Nadal amb diversos productes de suport a Càritas". El Cor solidari és un cor de xocolata embolicat personalment per voluntaris de l'entitat.
Una actuació de Teatre Mòbil a la plaça Europa ha donat el tret de sortida a la campanya solidària de Càritas Manresa.
Teatre Mòbil dona el tret de sortida als Cors Solidaris de Càritas
Societat
Els cors de xocolata es poden adquirir als principals comerços i supermercats de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2022 a
les 11:21
Et pot interessar
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
