L'Ajuntament de Manresa continuarà divendres amb els treballs de senyalització horitzontal i vertical associats a l'operació Guimerà i el seu entorn. Aquests treballs es traslladaran al carrer Canonge Montanyà, concretament en el tram entre la plaça Independència i el carrer Era Esquerra.
Les tasques previstes inclouen el canvi de costat de l'estacionament al carrer, així com la pintura de les places de zona blava, aparcament per a motos i àrees de recollida de residus.
Aquesta actuació s'afegirà als recents treballs de senyalització que s'han dut a terme al passeig de Pere III, en el tram entre la plaça Espanya i la plaça Neus Català i Pallejà; al carrer Saclosa, en el tram entre el carrer del Bruc i la plaça Independència, i a la carretera de Cardona, en el tram entre el carrer Dos de Maig i el carrer Magnet.