Sobre les tres de la matinada de dimecres, en un control conjunt entre les policies locals de Sallent i Sant Fruitós de Bages, en una zona limítrof d'ambos termes municipals, s'ha interceptat una furgoneta ocupada per tres joves, veïns de Manresa, Vilanova i la Geltrú i Sant Joan de Vilatorrada. En l'interior del vehicle s'hi ha trobat gran quantitat de cable, barres de coure, d'alumini i diferents estris emprats per al tall, així com objectes relacionats amb el forçament de panys i portes. Un cop escorcollats i conjuntament amb els Mossos d'Esquadra s'ha procedit a la detenció dels joves, davant la seva presumpta vinculació amb els delictes de robatori de metalls.
Tres detinguts amb cable de coure a la furgoneta
Les policies locals de Sallent i Sant Fruitós detenen tres persones que presumptament havien robat cable en una zona limítrof entre els dos municipis
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de maig de 2011 a
les 19:22
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
