Un accident lleu a Salou ha permès situar en aquesta població del Tarragonès un manresà que porta dies desaparegut de casa seva. La situació que va permetre la seva localització, però, va ser estrambòtica des del principi i l'únic que ha aconseguit és situar l'home en el lloc de l'accident, però poca cosa més, ja que va fer escàpol i la seva localització actual torna a ser desconeguda.
Segons informa el Diari de Tarragona, l'home, José Manuel GB, de 47 anys, es va veure implicat en un accident lleu al carrer Major de Salou dissabte a primera hora de la tarda. Amb una actitud sorprenent, el manresà va sortir del cotxe, es va acostar a l'altre conductor i li va llançar el seu DNI abans de tornar a entrar al cotxe i fugir del lloc de l'accident.
L'altre conductor va avisar llavors la Policia Local de Salou per intentar tramitar els papers de l'assegurança a partir de les dades del DNI. Amb aquestes dades, la policia de la població costera va poder conèixer la matrícula i el model de cotxe que conduïa l'home fugit, i va passar les dades a les altres policies catalanes per saber si tenia alguna infracció pendent.
La resposta va arribar des de Manresa. A la Policia Local de la capital del Bages li constava una denúncia de desaparició de casa seva interposada pels seus pares feia uns quants dies, amb l'advertiment que l'home patia problemes de salut mental. Aquest accident a Salou és, per ara, l'última notícia que es té de José Manuel GB.
Un accident de trànsit permet situar a Salou un manresà desaparegut des de fa dies
Societat
L'home, que segons els seus pares té problemes de salut mental, va xocar amb un altre vehicle a la població costera, va llançar el seu DNI a l'altra conductor i va fugir del lloc dels fets
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
25 d’octubre de 2016 a
les 10:05
Actualitzat el
25 d’octubre de 2016 a les
10:08
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
