Dues dotacions els Bombers, dues més de la Policia Local de Manresa i una unitat els Mossos han intervingut aquest diumenge a les 6 de la tarda en el despreniment de l'arrebossat d'una façana al carrer Sant Bartomeu, al barri de les Escodines.
Quan els serveis d'emergències han arribat al lloc, els inquilins d'un edifici antic els han explicat que, "d'acord amb el propietari", estaven sanejant la façana del tercer pis on l'arrebossat estava fluix i punt e caure per ell mateix. El fet que els inquilins hagin picat a la paret amb escarpa i martell, ha fet cedir tota la placa, que s'ha precipitat el terra i ha fet que els veïns avisessin a emergències.
Els veïns afectats han explicat als Bombers que mentre portaven a terme el sanejament, un era a peu de carrer avisant la gent perquè no passés per la zona, tot i que no havien pres cap altra mesura ni havien informat l'Ajuntament que volien fer aquesta actuació.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de març de 2019 a les 18:40
Actualitzat el 17 de març de 2019 a les 18:46
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor