Tres persones han hagut de ser ateses per personal sanitari per inhalació de fum aquest diumenge sobre les 4 de la tarda quan s'ha declarat un incendi a la cuina del pis on viuen al carrer Viladordis, 65, de Manresa. Segons sembla el foc hauria començat en una olla que era al foc i s'hauria propagat cap a la campana extractora de fums.
Bombers, personal sanitari, mossos d'esquadra i policia local, que ha tallat el trànsit a la via, han intervingut en les tasques d'extinció del foc i de ventilació del fum. L'edifici sencer ha estat desallotjat mentre es realitzaven aquestes feines.
De resultes del foc només la cuina del pis afectat ha quedat malmesa i els tres inquilins han hagut de ser atesos per inhalació de fum, tot i que han pogut tornar al seu domicili.
Un incendi crema la cuina d'un pis del carrer Viladordis
Les tres persones que eren dins del pis han hagut de ser ateses per inhalació de fum
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’abril de 2012 a
les 20:43
Et pot interessar
-
Societat
Mor Sílvia Flotats, funcionària històrica de Joventut i Universitats de l'Ajuntament de Manresa
-
Societat
Les faves seran les protagonistes del Mercat de la Terra de Sant Fruitós
-
Societat
Una inversió de 3,7 milions reduirà el risc d'inundacions al monestir de Montserrat
-
Societat
L'Institut Lacetània clou a Roma el projecte Erasmus+ sobre ciutadania digital
-
Societat
Artés impulsa les Stolpersteine per homenatjar deportats del nazisme
-
Societat
Comencen les obres de consolidació de l'altre edifici afectat per l'incendi de Santa Llúcia
