En menys d'una hora, entre les 12.10 i les 12.53 d'aquest dilluns, Manresa ha registrat un accident i un atropellament en que han resultat ferits dos veïns de la ciutat de 44 i 56 anys.
L'accident, que s'ha produït contra un vehicle estacionat al carrer Apotecari, ha succeït quan passaven deu minuts del migdia i Javier JL, de 44 anys i veí de Manresa ha resultat amb ferides de caràcter lleu, mentre que una veïna del Pont de Vilomara, també implicada, n'ha sortit il·lesa.
Quaranta minuts més tard, gairebé a la 1 del migdia, un Volkswagen Gols conduït per un veí de Sant Salvador de Guardiola de 37 anys ha atropellat a Antoni TO, de 56 anys i veí de la capital del Bages provocant-li ferides de caràcter lleu al carrer Lladó, cantonada amb carretera de Vic.
Tots dos ferits han estat traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu i en tots dos casos la prova d'alcoholèmia practicada per la Policia Local de Manresa ha donat resultat negatiu.
Un xoc i un atropellament en menys d'una hora a Manresa
Tant el ferit en el xoc com el vianant atropellat han resultat ferits lleus
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de març de 2012 a les 21:55
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor