En menys d'una hora, entre les 12.10 i les 12.53 d'aquest dilluns, Manresa ha registrat un accident i un atropellament en que han resultat ferits dos veïns de la ciutat de 44 i 56 anys.
L'accident, que s'ha produït contra un vehicle estacionat al carrer Apotecari, ha succeït quan passaven deu minuts del migdia i Javier JL, de 44 anys i veí de Manresa ha resultat amb ferides de caràcter lleu, mentre que una veïna del Pont de Vilomara, també implicada, n'ha sortit il·lesa.
Quaranta minuts més tard, gairebé a la 1 del migdia, un Volkswagen Gols conduït per un veí de Sant Salvador de Guardiola de 37 anys ha atropellat a Antoni TO, de 56 anys i veí de la capital del Bages provocant-li ferides de caràcter lleu al carrer Lladó, cantonada amb carretera de Vic.
Tots dos ferits han estat traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu i en tots dos casos la prova d'alcoholèmia practicada per la Policia Local de Manresa ha donat resultat negatiu.
Un xoc i un atropellament en menys d'una hora a Manresa
Tant el ferit en el xoc com el vianant atropellat han resultat ferits lleus
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de març de 2012 a les 21:55
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons