Una quarantena de manresans s'han aplegat aquest dissabte al migdia a la plaça Major per reclamar a l'Ajuntament "que augmenti la presència policial als carrers i apliqui mesures per frenar la delinqüència que viu la ciutat", segons ha reclamat Maria Àngels Rubio, representant de la plataforma SOS Manresa, que ha convocat la concentració des de les xarxes socials.
Els concentrats, que han coincidit a plaça amb el mercat dels dissabtes, han desplegat una pancarta que demanava Volem una ciutat segura i tranquil·la. Rubio també ha posat sobre la taula que "hi ha negocis que ho passen malament perquè al seu davant s'hi posen joves que s'emborratxen, es baralles i delinqueixen que fa que no els entrin clients".
Una quarantena de persones es concentren contra la inseguretat a Manresa
Reclamen a l'Ajuntament "que augmenti la presència policial als carrers i apliqui mesures per frenar la delinqüència"
ARA A PORTADA
-
La criminalitat a Manresa retrocedeix gràcies a una caiguda de gairebé el 20% dels furts Pere Fontanals
-
-
La Fira ViBa tanca una novena edició consolidada com a aparador del vi i l'enoturisme del Bages Pere Fontanals
-
Anna Recuenco rebenta el rècord d'Espanya sub16 de disc amb uns històrics 56,93 metres Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
25 de setembre de 2021 a
les 16:28
Actualitzat el
25 de setembre de 2021 a les
16:32
Et pot interessar
-
Societat
Les piscines de Sant Fruitós estrenaran un sistema més eficient d'aigua calenta
-
Societat
Sant Fruitós dedicarà un vespre gastronòmic a la carn de caça el proper divendres
-
Societat
La casa del carrer Ramon i Cajal 57 guanya el concurs de balcons florits de Sant Fruitós
-
Societat
Les comunitats islàmiques de Manresa envien una carta conjunta de benvinguda al Papa
-
Societat
«Ja hem esperat prou»: entitats i veïns bloquegen la C-55 a Manresa per exigir el desdoblament definitiu
-
Societat
Més de 120 usuaris de Sant Andreu Salut participen en la sortida anual a Vilanova
