El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que aquesta tarda s'ha registrat un accident mortal de trànsit a l'Eix de Llobregat o C-16 a Sallent.
Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís del sinistre a les 20.04 h. Per causes que s'estan investigant, un turisme ha atropellat una persona al pk. 59 de l'Eix de Llobregat o C-16. En concret, es tracta d'una dona, de 56 anys, veïna de Sallent i de nacionalitat espanyola.
Pel que fa a l'afectació viària, des de les 20.44 h, a la C-16 hi ha 1 carril tallat a Sallent en sentit Balsareny. En aquest tram hi ha 3 km de retenció en sentit nord.
En aquest accident, hi han treballat 2 patrulles de Mossos d'Esquadra, 2 dotacions de Bombers de la Generalitat, i 2 ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Una sallentina de 56 anys mor atropellada a la C-16
L'atropellament ha tingut lloc aquest vespre de dijous a les 8 del vespre

ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2011 a les 21:24
Et pot interessar
-
Societat La Fundació Montepio premia la mobilitat sostenible i lliura les recaptacions solidàries de Sant Cristòfol
-
Societat Santpedor ofereix nova formació gratuïta per a persones nouvingudes i residents que volen regularitzar la seva situació
-
Societat Castellgalí acollirà la XIV Trobada de Dones del Bages aquest dissabte
-
Societat Súria reprèn el programa gratuït d'exercicis Anem a moure'ns per a persones grans
-
Societat Salut inicia la campanya de vacunació de tardor a la Catalunya Central amb més de 125.000 dosis
-
Societat Súria obre inscripcions per a una nova edició dels Tallers Gratuïts per a adults