Una vuitantena de persones s'han concentrat aquest dissabte a Olesa de Montserrat per tallar la circulació a la C-55 durant mitja hora al pas per aquesta població del Baix Llobregat per protestar després de l'atropellament mortal que va patir el jove de 18 anys David E.M. el passat 13 de juny. L'acte ha estat organitzat per la FAVM i la plataforma No + morts a la C-55.
El tall s'ha realitzat a l'altura del restaurant Felip, a Olesa de Montserrat, Km. 3,6. Tot seguit i per voluntat de la família de la víctima, els assistents han marxat caminant fins al Km. 3,1, punt on es produí l'atropellament. En aquest punt la comitiva ha fet un minut de silenci, en memòria d'en David i tot seguit han tornat al punt inicial. Un familiar d'en David ha dirigit unes paraules per recordar-lo i fer avinent que tots els familiars i amics, el trobaran a faltar. Posteriorment s'ha llegit un manifest i s'ha clausurat l'acte. Cal tenir en compte que entre el minut de silenci i el retorn al Km. 3,6, s'ha obert el al trànsit uns minuts per evitar problemes a l'A-2. Finalment l'acte ha durat 45 minuts, però amb una obertura entremig per garantir-ne la seguretat.
El manifest ha reclamat l'urgent necessitat de desdoblar la C-55 en el seu tram Manresa - Monistrol i la gratuïtat de la C-16. Segons asseguren, la C-55 és una via absolutament saturada per l'alta densitat de trànsit, que "fa ja massa anys que no respon a les necessitats de comunicació de la comarca".
Una vuitantena de persones tallen la C-55 per reclamar el seu desdoblament
Societat
Els concentrats han tingut un record pel jove de 18 anys que va morir atropellat per un camió el passat 13 de juny
ARA A PORTADA
-
Política Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025 Pere Fontanals
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans La bagenca Erola Jons embolica La Vuelta i desferma les crítiques del sector pel seu estil amb els ciclistes Pere Fontanals
-
Societat L'Ajuntament de Manresa defensa que ha aplicat mesures davant les alertes per calor Pere Fontanals
Publicat el
02 de juliol de 2016 a
les 18:35
Actualitzat el
02 de juliol de 2016 a les
19:46
Et pot interessar
-
Societat
El bus de Manresa ampliarà l'horari per Festa Major i tindrà una llançadora al Castell de Focs
-
Societat
Sant Fruitós millora la xarxa d'aigua potable al polígon Sant Isidre i a la Pedrera del Maneló
-
Societat
Manresa acollirà dijous una nova campanya de donació de sang amb més de 100 donacions com a repte
-
Societat
Manresa iniciarà dilluns nous asfaltatges als carrers Francesc Moragas i Sant Antoni Maria Claret
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
