Ven el dúplex que okupa a Avinyó amb l'aigua i la llum punxades per 1.200 euros

Societat

L'anunci ha estat publicat al portal de compra-venda de Milanuncios

Publicat el 09 de setembre de 2017 a les 13:30
Actualitzat el 09 de setembre de 2017 a les 15:34
Un veí d'Avinyó que viu d'okupa, ha posat un anunci al portal Milanuncios on ofereix per 1.200 euros el dúplex on s'està "llest per entrar-hi a viure d'okupa", tal i com posa en el mateix reclam. De fet a l'anunci hi explica que el dúplex és propietat del banc i que té l'aigua i la llum punxades.

És injust posar el cas d'aquest veí d'Avinyó en la categoria d'okupa, ja que qui ocupa un habitatge que no és legalment seu, ho fa per necessitat, però sorprèn que hi hagi qui aprofiti qualsevol moviment reivindicatiu per fer-hi negoci.

Evidentment l'anunci no explica quina és l'adreça del dúplex, però a l'apartat de contacte, hi diu que qui se'n fa càrrec és un tal Carlos, amb el telèfon 612427002. El portal també permet "denunciar" l'anunci per diversos motius, entre els quals el "d'estafa".
Escull Manresa com la teva font preferida de Google