Avui també hem pogut donar les gràcies als nostres sanitaris. #Manresa està molt orgullosa de vosaltres. @althaiamanresa
VÍDEOS Llums de la Policia Local i xiulet dels FGC per agrair la feina dels sanitaris de Sant Joan de Déu
S'afegeixes als aplaudiments diaris dels ciutadans des dels balcons
- Vehicles policials davant Sant Joan de Déu amb els pilots encesos -
- @policiamanresa
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
22 de març de 2020 a
les 20:34
Actualitzat el
22 de març de 2020 a les
21:35
Et pot interessar
-
Societat
El CAE obre inscripcions per als casals d'estiu amb propostes per a totes les edats
-
Societat
Les matemàtiques es converteixen en guia turística a Manresa de la mà de la comunitat educativa
-
Societat
La PAHC Bages exigeix retirar el nou protocol municipal per a desnonaments a Manresa
-
Societat
Santpedor obre la convocatòria per accedir a un habitatge municipal de lloguer
-
Societat
Manresa reflexionarà sobre l'impacte de les pantalles en una trobada interreligiosa
-
Societat
Aigües de Manresa talla un carril del carrer Poeta Mistral per reparar una avaria
