El proper dijous, 8 de febrer, tindrà lloc a la Casa Flors Sirera (c/ Saleses, 10) una xerrada sobre estades solidàries, adreçades a persones que vulguin passar l'estiu a algun país d'Amèrica del Sud, Àsia o Àfrica i desenvolupar alguna de les propostes que duen a terme les ONGD Setem, Yamuna i ACP (Associació Catalana per la Pau).
Els Camps de Solidaritat de Setem, les Brigades Internacionals de l'ACP i els viatges solidaris de Yamuna són els projectes que explicaran membres de cada una d'aquestes organitzacions.
La xerrada, que començarà a dos quarts de vuit del vespre, es dividirà en dues parts.
La primera serà una taula formada per les diferents organitzacions, en què faran una breu explicació sobre què consisteixen les seves propostes de viatge: els països de destinació i els principals requisits i condicions que cal complir per formar part dels grups.
A la segona part cada ONGD es situarà en un espai reservat de la sala on cada persona interessada en una de les opcions podrà preguntar aquells dubtes més concrets i específics que tingui.
L'acte comptarà amb la presència de la regidora d'Acció Social i Cooperació, Àngels Santolària.
La xerrada està organitzada des de la Casa per la Solidaritat i la Pau Flors Sirera conjuntament amb el Consell Municipal de Solidaritat i les ONGD Setem, Yamuna i ACP, i compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.
Vols fer un voluntariat a l'estranger? Dijous vinent tens una cita a la Casa Flors Sirera
Societat
Diverses ONGs exposaran les seves propostes en una xerrada que començarà a dos quarts de vuit del vespre
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
02 de febrer de 2018 a
les 12:48
Actualitzat el
02 de febrer de 2018 a les
12:58
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
