Tres dotacions dels Bombers han actuat aquest divendres al vespre en un incendi que s'ha declarat a la cuina d'un habitatge del carrer Barreres, cruïlla amb carrer del Pou. Fins al lloc de l'incendi també s'hi ha desplaçat la Policia Local de Manresa, que ha tallat el carrer al trànsit de vehicles mentre ha durat l'actuació.
L'avís al telèfon d'emergències 112 ha arribat poc abans de 2/4 de 9 del vespre, just una hora després de l'inici de l'incendi del bar D i D2, quan dotacions dels Bombers encara hi feien tasques de ventilació. Quan els efectius han arribat a l'habitatge s'han trobat que un microones havia entrat en combustió en un moment en què hi havia la inquilina de l'habitatge, una dona de 76 anys.
Poc abans de la combustió, veïns del carrer han vist que sortien espurnes del cablejat elèctric dels immobles que estan essent enderrocats al mateix carrer Barreres. Segons els mateixos veïns, durant una hora abans de l'incident, els edificis propers havien patit apagades parcials, fins que en una pujada de tensió l'electrodomèstic s'ha incendiat.
Les tasques han consistit a confinar la cuina un cop han apagat les flames, només quinze minuts després de l'avís. Ningú no hi ha pres mal.