La circulació de l'R4 entre Terrassa Estació del Nord i Manresa ha quedat restablerta per via única, després d'haver estat tallada una estona pel risc de caiguda d'un arbre a la zona de vies, segons ha informat Renfe. La companyia continua oferint un servei complementari d'autobusos en el tram afectat.
Restablerta l'R4 entre Terrassa i Manresa, que havia estat tallada pel risc de caiguda d'un arbre
Funciona per via única i hi ha servei complementari d'autobusos en el tram afectat
- Un tren de Rodalies amb Montserrat de fons -
- Juanma Peláez
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
Publicat el
17 de febrer de 2026 a
les 15:59
Actualitzat el
17 de febrer de 2026 a les
21:40
Et pot interessar
-
Successos
S'enfronta a tres anys de presó per magrejar-li els glutis a una menor a Monistrol
-
Successos
Un incendi crema 150 metres quadrats de vegetació prop del Guillem Catà de Manresa
-
Successos
El jurat declara culpables tres dels quatre acusats per la mort d'un home a Callús
-
Successos
Vuit detinguts ingressen a presó per una operació contra l'explotació sexual
-
Successos
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
-
Successos
Castellbell exigeix reobrir un tram del camí ral del Raval del Ferran tallat il·legalment
