Un conductor de 90 anys ha protagonitzat aquest dissabte al matí un accident de trànsit a Manresa en què s'han vist implicats fins a sis vehicles, tot i que no s'han hagut de lamentar ferits.
Col·lisió amb cinc vehicles estacionats
Els fets han tingut lloc cap a les 9 del matí a la cruïlla entre el carrer Jaume Amergós i el carrer Cervantes. Segons la informació facilitada per la Policia Local de Manresa, un turisme conduït per un veí de la ciutat de 90 anys ha col·lidit contra cinc vehicles que es trobaven estacionats.
En l'accident s'han vist afectats un total de sis vehicles, inclòs el del conductor implicat, mentre que la resta estaven aparcats a la via pública.
Sense ferits i resultat negatiu en alcoholèmia
Malgrat l'espectacularitat del sinistre, el conductor ha resultat il·lès i no hi ha hagut cap persona ferida. A més, les proves d'alcoholèmia i de substàncies estupefaents practicades al conductor han donat resultat negatiu.
L'incident ha quedat en un ensurt amb danys materials, sense conseqüències personals.
