[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Zqah9cTo_Xg[/youtube]
Ser una estrella del panorama musical català. El somni de tot adolescent del país. Tant, que el concurs Teen Star ja ha rebut més de 200 versions musicals de nois i noies que aspiren a ser la jove promesa musical de Catalunya i convertir-se en tota una personalitat pública.
El concurs, promogut pel diari Adolescents.cat i la discogràfica Música Global, va enfocat a joves de com a màxim 18 anys, i té per objectiu promocionar noves promeses de la música catalana. Quan encara falten quatre dies perquè finalitzi el termini de presentacions, el 20 d'octubre, els propis organitzadors estan sorpresos de l'àmplia resposta rebuda.
Adolescents.cat i Música Global escolliran 100 covers d'entre totes les propostes rebudes i, a partir del 22 d'octubre, s'obrirà un període de votacions a través de les mateixes webs. El guanyador o guanyadora signarà un contracte amb Música Global que li permetrà gravar dos singles en un estudi professional o enregistrar un videoclip, entre d'altres accions promocionals.
Els joves interessats en participar-hi poden presentar les covers a Adolescents.cat mitjançant un formulari on hi podran penjar el link de YouTube on interpreten el seu tema musical versionat.
Més de 200 aspirants a ser el «Justin Bieber català»
Un concurs musical d'Adolescents.cat els permet convertir-se en una estrella de la música
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2012 a les 12:15
Et pot interessar
-
Cultura La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Cultura «Una pèrdua irreparable»: clam dels exconsellers de Cultura contra el trasllat de les obres de Sixena
-
Cultura Aquesta és la millor cançó en català del 2024, segons els premis de l'Acadèmia de la Música
-
Cultura La cantant Jessie J anuncia que té càncer de mama en fase inicial
-
Cultura Els secrets culinaris dels caputxins surten a la llum
-
Cultura «El País» canvia de director: Pepa Bueno, víctima de la guerra interna a Prisa