Divendres plujós, dissabte amb un sol radiant i diumenge... pluja de nou. El dissabte serà un dia de treva, amb molta estabilitat meteorològica, abans que un nou front de precipitacions arribi a Catalunya per començar la setmana amb aigua. Diumenge no serà una jornada de tempestes i fortes pluges arreu, però sí que pot descarregar puntualment de forma lleu i moderada en qualsevol punt del país al llarg de tot el dia.
A més, el Servei Meteorològic de Catalunya, ha activat un avís per vent a Osona, la Selva, el Vallès Oriental, el Ripollès, la Cerdanya, l'Alt Urgell, el Pallars Sobirà, el Pallars Jussà, l'Alta Ribagorça, i la Vall d'Aran.
Els núvols arribaran per l'oest. Les precipitacions es concentraran a l'interior de Catalunya. A la tarda, és probable algun ruixat aïllat al quadrant nord-est. Seran disperses i d'intensitat feble en general, i acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants. Els ruixats es concentraran, doncs, a les comarques de Lleida i Tarragona que, més localment, també podran arribar en altres punts del país.
La cota de neu se situarà al voltant dels 1.400 metres, malgrat que al Prepirineu occidental voltarà els 1.200 metres fins a migdia, i de manera local podria baixar fins als 900 metres al vessant sud del sector. A banda, a la tarda podrà baixar localment fins als 1.300 metres a l'extrem nord del Pirineu.
Nou canvi de temps i un diumenge amb inestabilitat
El dissabte serà un dia de treva entre la inestabilitat de divendres i un nou front de precipitacions
ARA A PORTADA
-
«Si no afecta els interessos financers de la UE, el TJUE no pot qüestionar l'amnistia» Bernat Surroca Albet
-
L'enèsim ajornament de l'oficialitat del català a Europa comença a irritar Espanya Lluís Girona Boffi
-
-
Educació al punt de mira: sindicats, docents i oposició reclamen mesures pel fiasco del procés d'adjudicació Neus Climent
-
Publicat el 24 de novembre de 2018 a les 10:40
Et pot interessar
-
Societat Concurs d'estiu: posa a prova el teu català
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua