Ripoll acull una nova jornada de vacunació contra la Covid-19 sense cita prèvia aquest dijous a la Sala Eudald Graells. Va dirigida als majors de 12 anys que no hagin passat la Covid els últims sis mesos. Serà de 9 a 1 del matí i de 3 a 6 de la tarda.
La dosi que s'oferirà serà de Pfizer, i caldrà portar la targeta sanitària i el NIE o DNI per poder-se vacunar. Aquesta és la segona marató de vacunes sense cita prèvia que acull la capital del Ripollès. La primera jornada va ser el divendres 13 d'agost.
Nova jornada de vacunació sense cita prèvia aquest dijous a Ripoll
Serà de 9 a 1 del matí i de 3 a 6 de la tarda a la Sala Eudald Graells
ARA A PORTADA
-
El Govern mobilitzarà 400 milions d'euros per fer front a les conseqüències de la guerra Oriol March
-
Trump posposa cinc dies l'ultimàtum a l'Iran i restaura la calma a les borses internacionals Gerard Mira Sánchez
-
El conflicte a l’Orient Mitjà arriba al sector agroalimentari: «Quan incrementa el cost del petroli, va pujant tot» Redacció
-
La rebaixa de l'IVA fa caure entre 15 i 20 cèntims el litre el preu del combusitble el primer dia Redacció
-
Publicat el
17 d’agost de 2021 a
les 14:55
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat
L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat
Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat
Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya
-
Societat
Les millors imatges de l'eclipsi parcial de sol a Catalunya
-
Societat
Alves té dret a una indemnització de l'Estat per l'any de presó provisional
